مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

آزمون GRE چیست؟


آزمون GRE یا Graduate Record Exam (GRE) بزرگترین آزمون ارزیابی دانشجویان برای پذیرش در کالج است که توسط سازمان ETS حمایت می شود. سالانه بیش از 500000 نفر از 160 کشور در آزمون General GRE شرکت می کنند. این آزمون دو نوع است: نوع عمومی و نوع آکادمیک که در این مقاله به توضیح نوع عمومی می پردازیم. بسیاری از دانشگاه ها و مدارس بازرگانی در ایالات متحده و کانادا نمرات آزمون های رایج GRE را در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا می پذیرند. این آزمون دارای سوالات متنوعی است که تفکر در زمینه های بازرگانی و حقوق در موسسات آموزش عالی را منعکس می کند. از سوی دیگر، آزمون های موضوعی GRE، مهارت های داوطلبان را در زمینه های خاصی مانند زیست شناسی، شیمی، ادبیات انگلیسی، ریاضیات، فیزیک و روانشناسی ارزیابی می کند.

درک واژگان – این بخش از آزمون توانایی داوطلب در تجزیه و تحلیل استدلال ها و نتیجه گیری، استدلال از داده های ناقص، درک سطوح مختلف معنایی مانند قصد تحت اللفظی، مجازی و تألیفی، خلاصه کردن یک متن، تشخیص نکات مهم از موارد غیر مهم است. ، درک معانی کلمات، جملات و کل متون را ارزیابی می کند، رابطه بین کلمات و مفاهیم را درک می کند. علاوه بر این، تمرکز این بخش بر درک کلمات و مهارت های استدلال کلامی پیچیده است.

ریاضیات - این بخش از آزمون توانایی داوطلب را در درک، تفسیر و تجزیه و تحلیل داده های مربوطه، حل مسائل در کاربرد مدل های ریاضی و مفاهیم کاربردی حساب، جبر، هندسه و تجزیه و تحلیل آماری ارزیابی می کند. این بخش بر روی مهارت های ریاضی و استدلال تمرکز دارد.

نوشتن تحلیلی – این بخش از آزمون، تفکر انتقادی و مهارت‌های نوشتاری تحلیلی داوطلب را ارزیابی می‌کند، از جمله توانایی بیان واضح و استفاده از استدلال و مثال‌های مرتبط برای بحث درباره ایده‌های پیچیده و بررسی ادعاها و شواهد. این بخش بر روی مهارت های نوشتاری تحلیلی تمرکز دارد.

آزمون GRE General برای داوطلبانی مناسب است که قصد دارند در مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA)، J.D. یا سایر برنامه های پزشکی نمرات آزمون GRE توسط پذیرش دانشگاه ها و دپارتمان های همکاری برای اضافه کردن مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مانند مقالات کارشناسی، توصیه نامه ها و سایر مدارک استفاده می شود و شانس پذیرش متقاضیان را افزایش می دهد. یافت. وارد کنید

تست GRE هوم ادیشن در بیش از 1000 مرکز آزمون در بیش از 160 کشور جهان توسط کامپیوتر کنترل می شود. در اکثر کشورها، امتحانات به طور مداوم در طول سال برگزار می شود. داوطلبان می توانند به طور منظم هر 21 روز تا پنج بار در سال در آزمون GRE شرکت کنند. این آزمون ها توسط سانسه و سایر موسسات در تهران و شهرستان ها برگزار می شود.

امکان رفتن به عقب یا جلو در هر قسمت از سوالات

امکان نشانه گذاری سوالات برای بررسی آنها

پاسخ سوالات هر بخش را ویرایش و اصلاح کنید

در قسمت سوالات ریاضی یک ماشین حساب روی صفحه قرار دارد
 

  • ۰۳/۰۶/۲۱
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی