مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

به نظرتان آقای رنگو کیست؟ رنگو قهرمان اصلی انیمیشن نیکلودئون در سال 2011 با همین نام است. رنگو یک آفتاب‌پرست دم‌دمی و تنهاست که پس از گیر افتادن در شهر بیابانی خاک، در زمانی که به دنبال خانه جدیدش می‌گردد سفری برای کشف خودش را شروع می‌کند. صداپیشگی رنگو را جانی دپ انجام داده است.

داستان فیلم آقای رنگو
آفتاب‌پرستی به نام رنگو در یک سفر از ماشین به بیرون پرت و در یک بیابان تنها گم می‌شود. او پس از سختی‌های فراوان و فرار از دست یک شاهین، به شهری قدیمی به نام خاک که اهالی آن حیوانات هستند، می‌رسد.

او قبلاً زندگی آرامی را با انسان‌ها تجربه کرده بود، اما اکنون وارد شهری با حیوانات وحشی می‌شود. به همین دلیل در معرفی خود اغراق کرده و داستان‌های دروغین و متفاوتی از شجاعتش می‌گوید.

 شهر خاک دچار خشکسالی است و با به وجود آمدن اتفاقاتی منبع آب دزدیده می‌شود و آقای رنگو به دلیل شجاعتی که همه از او توقع داشتند او را مسئول پیدا کردن آب می‌کنند.

پس از ماجراجویی‌های رنگو، متوجه می‌شود که شهردار مسبب این اتفاق است و با او درگیر می‌شود که در نهایت ماجرا به اخراج رنگو ختم می‌شود.

بعد از خروج رنگو از خاک او با روح غرب آشنا می‌شود که او نیز می‌خواهد به شهر برگردد و به مردم کمک نماید. سپس رنگو طی اتفاقاتی خارج از شهر خط لوله آب را می‌بیند که عمداً قطع شده است و با کمک بقیه خط لوله را درست می‌کند و به شهر برمی‌گردد.

قاتل برادران جنکینز
شخصیت پر حرف ماجرا همیشه داستان‌هایی دارد. در این بین او ادعا می‌کرد که هفت برادر جنکینز را به قتل رسانده؛ با اینکه رنگو هیچ‌وقت تمایلی به کشتن کسی نداشت.

این زمانی به واقعیت تبدیل شد که شاهینی نزدیک بود او را بخورد و رنگو به‌طرف او اسلحه کشید. اما در یک‌لحظه تردید کرد و با طنابی که او را مهار می‌کرد شلیک کرد. همین اتفاق به‌صورت خیلی تصادفی باعث له شدن شاهین شد و همین امر سبب شد تا شهر باور کند که رنگو کسی است که آنها را به قتل رسانده. همین موضوعات در طول فیلم باعث شد رنگو شجاع شود. در طول فیلم اتفاقات گوناگونی برای رنگو پیش می‌آید و در انتها رنگو به یک قانون‌گذار موفق تبدیل می‌شود.

آقای رنگو کیست؟ (آفتاب‌پرستی به نام رنگو)
 

  • ۰۲/۰۷/۰۸
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی