مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ احمد سلو تلخ

اون نمیخوابه گرفتاره دلم دلتنگ چشماته

این دل عاشق ازم دست برنمیداره

حال این روزام به این دل بستگی داره

بس که بی تابه

آخ چقد سردم میزنه یادت شبیه خون به دل تنگم

منو داغ غمت خون به دلم کردن

پر از خوابش شدم اون تو دلم

آخ چقد تلخم

منو شبو غمو دلو می و صدای بارون من دیگه میرم

نگو نرو نگو بمون تو به جون دوتامون دیگه بریدم

وقتی امشبو غم توی خاطره هامون میزنه نیشم

شبونه بی نشونه میرم تو دل خیابون خاطره میشم

من مرد پاییزم غم انگیزم عزیزم

از قلب تنهایی به تنهایی رسیدم

من لابه لای درد و بارون قد کشیدم

منو شبو غمو دلو می و صدای بارون من دیگه میرم

نگو نرو نگو بمون تو به جون دوتامون دیگه بریدم

وقتی امشبو غم توی خاطره هامون میزنه نیشم

شبونه بی نشونه میرم تو دل خیابون خاطره میشم


 

https://musicdel.ir/single-tracks/282233/

  • ۰۲/۰۷/۱۱
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی