مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

متن آهنگ تو نمیدونی چقدر تنگ شده دلم برای چشمات محسن ابراهیم زاده

واسه من دیدن تو مثه یه رویای دوبارست
مثه آسمونی که دل نگرون یه ستارست
تو نمیدونی چقدر تنگ شده دلم برای چشمات
تو نمیدونی چقدر تنگ شده دلم برای حرفات
تو نمیدونی یه چند وقته واسم سخته جدایی
خونه با گریه هماهنگه دلم تنگه کجایی
دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگه دلم تنگه
هر چی از تو یادگاری واسه من مونده عزیزم
اگه بودی نمیذاشتی حال من بهم بریزه بهم بریزه

 آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام «تو نمیدونی چقدر تنگ شده دلم برای چشمات»

  • ۰۲/۰۲/۱۱
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی