مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰


امروزه مجموعه کنسرت های خانه طرفداران زیادی پیدا کرده است. به خصوص که برخی از آنها در مقایسه با سایر سریال های ایرانی کیفیت بالایی دارند. از سال 1388 بود که اولین کار سریالی شبکه داخلی برنامه با نام «قلب یخی» پخش شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. در آنجا عموم مردم ایران با این نوع رسانه ها آشنایی چندانی نداشتند و پیش از این فقط سریال ها را از تلویزیون تماشا می کردند. اما امروز شرایط با شرایط آن سال بسیار متفاوت است. زیرا نه تنها مردم از این مدل رسانه ای مطلع هستند، بلکه به آن عادت کرده اند. به خصوص که امروزه برخی از مردم برنامه های خانگی را به برنامه های تلویزیونی و رادیویی ترجیح می دهند.

سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی به دلیل تنوع داستانی، سبک‌های متفاوت، ژانرهای متفاوت و بازیگران با استعدادتر، جایگاه ویژه‌ای در قلب بینندگان ایرانی دارد. یکی از دلایل محبوبیت آنها این است که اغلب بهانه ای برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده هستند و بینندگان از تماشای آن با سایر اعضای خانواده لذت می برند. سازندگان در هنگام ساخت سینمای خانگی احتیاط بیشتری دارند و محدودیت صدا و فیلم بسیار کمتری دارند. به همین دلیل می توانند سریال های جذاب تری تولید کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله 15 سریال برتر نمایش خانگی را به شما معرفی کنیم.

سریال موهامو همنو که اولین نمایش از بهترین نمایش های کشور است، داستان سه نسل را به طور همزمان روایت می کند و ادامه می دهد. هدف این سریال در کنار داستان، نشان دادن جوانی امروز، آسیب های خانوادگی و مسائل مهم اجتماعی است. واضح است که طرح چنین موضوعاتی با منافع خود او تضاد ایجاد می کند. داستان حول محور بارکه و سامی می چرخد ​​که از هم راضی هستند اما ازدواج سامی به دلیل آزمایشات قبلی به هم می خورد و دیگران برای جلوگیری از شروع این ازدواج سنگ های زیادی را جلوی آنها می اندازند.

این مجموعه که در مورد موضوعات حساس و تابویی مانند نام صحبت می کند منجر به افزایش قابل توجه فروش می شود این مشکلات به حدی بود که این کارگردان پس از پخش سریال بیانیه ای را در صفحه خود منتشر کرد. توضیح می دهد که سانسور بیش از حد سریال آسیب جدی به شخصیت ها، رمان، کارگردان و داستان وارد کرده است.

سریال قهوه تلخ

قهوه تلخ، یکی دیگر از بهترین سریال های تلویزیونی، توسط خود مهران مدیری یکی از بهترین کارهای او به حساب می آید. در عین حال این سریال به عنوان موفق ترین و پرفروش ترین سریال نمایش خانگی لقب گرفته است. این سریال که سبکی فانتزی و تاریخی دارد حول محور استاد تاریخ به نام نیما زند می‌چرخد که طی تحقیقاتش در زمان سفر می‌کند و خود را در دوره‌ای می‌بیند که درس می‌خواند.

طبیعتاً ابتدا فکر می کند که در حال خواب است و هیچ یک از این اتفاقات واقعی نیست، اما پس از مدتی متوجه می شود که آنها واقعی هستند. زندگی جدیدی که قرار بود با مردم نادان آن زمان وارد شود. این سریال اگرچه موفق و پرمخاطب بود اما ایرادات زیادی داشت و بسیاری از منتقدان معتقد بودند که این داستان از ماشاالله خان در کتاب دربار هارون الرشید نوشته ایرج مسیح زاد کپی شده است.

سریال قلب یخی

شماره بعدی لیست بهترین سریال های خانگی «قلب یخی» نام دارد که جزو اولین سری های این رسانه جدید است. در واقع اولین سریال شبکه نمایش خانگی بود و طرفداران زیادی پیدا کرد. قلب یخی، در حالی که پیچیدگی های داستانی خاص خود را داشت، بسیاری از بینندگان آن را دوست داشتند و هفته به هفته آن را دنبال می کردند. اما با درگیری شدید بین بازیگران، کارگردانان و سایر عوامل تولید، فصل اول و دوم ناتمام ماند و فصل سوم داستان متفاوتی را آغاز کرد.

یکی از دلایل شکست و عدم استقبال مخاطبان دقیقا همین مشکل بود. چرا که مخاطب دیگر نمی توانست به گروه سازنده برای پایان درست و رضایت بخشی داستان اعتماد کند. نکته جالب این سریال این است که خیلی ها این سریال را نسخه ایرانی سریال فرار از زندان می دانند و دیدند بازیگران هر دو سریال شبیه هم هستند.

سری اسرار بقا

اگر از طرفداران ژانر کمدی هستید، Secret of Survival، یکی از بهترین سریال های سینمای خانگی را از دست ندهید. درست است که نمی توان آن را یک شاهکار دانست، اما به عنوان یک سریال سرگرم کننده که خانواده را دور هم جمع می کند و آنها را سرگرم نگه می دارد، قابل قبول است. داستان این سریال که یکی از بهترین آثار سعید آقاخان محسوب می شود حول محور مرگ رحیم تیمسار می باشد.

در ابتدا ممکن است او را نشناسیم، اما با گذشت زمان با این شخصیت آشنا می شویم و می فهمیم که او چه زندگی ای را پشت سر گذاشته است. داستان سریال بیش از هر چیز حول محور رفتار، کردار و صحبت های دو برادر حاتم و رحیم می چرخد. داستان زمانی به اوج خود می رسد که رحیم با سازمانی عجیب و مرموز آشنا می شود.

سریال بی گناه

اکثر نوازندگان سریال بگناه از همان گروهی بودند که در سریال همگه هم حضور داشتند. اثر دیگری که در لیست بهترین سریال های سینمای خانگی قرار می گیرد. این سریال همچنین دارای یک خط داستانی خانوادگی است و داستان های مختلف هر یک از اعضای خانواده را به تصویر می کشد. خانواده ای از قالیبافان، طراحان مشهور فرش، اکنون در موقعیت جدیدی قرار گرفته اند. بهمن مردانی نیز مانند برادر رشید فرشباف می خواهد رازی را که بیست و پنج سال پیش باعث فرار او به خارج از کشور شده است، بیابد.

حالا بعد از این همه سال به ایران برگشته تا مسائل قدیمی را مرور کند. بازگشتی که زندگی همه اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و آرامش شکننده و شکننده آنها را از بین می برد. درست است که این سریال ادامه همان سریال مقصر نیست و ربطی به آن ندارد اما در کل حال و هوا و شخصیت ها و داستان های مستقل بسیار شبیه به آن سریال است.

سریال آبی

تقریباً اکثر موارد موجود در این لیست از بهترین سریال‌های سینمای خانگی موضوعی متفاوت با بقیه دارند و به نوعی با بقیه متفاوت هستند. نهنگ آبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این سریال با الهام از چالش نهنگ آبی حول محور پسر جوان و با استعدادی به نام آرمین می چرخد. پسری که ارتباط بسیار کمی با افراد دیگر دارد و تمام وقت خود را در اتاق نشیمن خود می گذراند.

او از طریق این سایت با دختری به نام ژاله آشنا می شود و با کمک او می تواند در شرکتی که در آن کار می کند شغلی پیدا کند. به عنوان یک افسر امنیت شبکه او که به خاطر پدر بیمارش مشکلات مالی دارد، وسوسه حقوق بالای این شرکت می شود و بلافاصله مشغول به کار می شود. اما نمی داند که ورود به این شرکت سرآغاز همه بدبختی ها و مشکلاتی است که به این راحتی قابل حل نیست.

  • ۰۳/۰۵/۲۰
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی