مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

همه چیز در مورد بهداشت پوست

امروزه به دلیل افزایش روزافزون آلودگی هوا، گرد و غبار و ذرات آلوده اطرافمان، اغلب دچار مشکلات پوستی مختلفی می شویم که برایمان ناراحت کننده است و ظاهری ناموزون در صورت یا حتی بدن ایجاد می کند. بنابراین روش های مختلفی برای پاکسازی پوست از جمله داروهای گیاهی و خانگی وجود دارد که افراد آن ها را دنبال می کنند و برای داشتن پوستی زیبا هزینه و زمان متفاوتی را صرف می کنند! پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم در مورد پاکسازی پوست و هر گونه سوالی که در این زمینه دارید صحبت کنیم.

پاک کننده پوست چیست؟

تمیزی پوست صورت یکی از مواردی است که در زیبایی و سلامتی افراد نقش بسزایی دارد و امروزه همه به این موضوع واقف هستند، اما اگر بخواهیم تمیزی صورت را به معنای ساده تر تعریف کنیم، مجموعه روش ها را باید گفت. زیبایی که گاهی سنتی است و تمام آلودگی ها و بیماری های پوستی را از بین می برد، پاکسازی صورت نامیده می شود.

حتما تا به حال نام این فرآیند پوستی را در تبلیغات مختلف و از زبان بسیاری از کارشناسان و افراد آشنا به این کار شنیده اید و مطمئنا از جمله افرادی هستید که به سلامت و جوانی پوست خود اهمیت می دهید، پس حذف آن را فراموش نکنید. -به نام مردگان سلول ها یا ناخالصی های پوست، حذف ناخالصی های پوست و رطوبت و تغذیه عمیق صورت. به آن می گویند پاکسازی صورت.

با استفاده از این عمل می توانید گردش خون پوست صورت خود را تقویت کرده و سطحی صاف و شفاف روی صورت خود ایجاد کنید.

چگونه صورت خود را تمیز می کنید؟

پوست صورت ناحیه حساسی است پس باید مراقب آن باشیم و با روش های ملایم و غیر تهاجمی آن را پاکسازی کنیم. بهترین راه برای پاکسازی صورت برنامه ریزی و شناخت نوع پوستتان است. قبل از شروع، مطمئن شوید که محصولاتی که برای پاکسازی پوست خود استفاده می کنید، مناسب نوع پوست شما هستند و باعث واکنش یا درمان جدی نمی شوند.

هنگام تمیز کردن صورت با شوینده مخصوص فقط باید از انگشتان دست استفاده کنید و بعد از شستن نیازی به خشک کردن زیاد نیست بلکه به آرامی صورت خود را با حوله یا دستمال بمالید. فراموش نکنید که قبل از دست زدن به صورت، دست های خود را خوب بشویید!

صورت خود را از آرایش پاک کنید

قبل از تمیز کردن و شستن صورت، آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. از آنجایی که پوست شما باید تمیز و عاری از هرگونه مواد اضافی باشد، می توانید این کار را با نوار بهداشتی یا مایع مخصوصی به نام میسلار واتر انجام دهید.

پوست خود را پاک کنید

فراموش نکنید که پوست ما به دلیل قرار گرفتن در فضای باز و محیطی مانند دست و پا نیاز به شستشو و تمیز کردن مرتب دارد و بنابراین مایع یا محصول شستشوی صورت باید کاملاً با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال، پوست های خشک نباید از موادی استفاده کنند که پوست آنها را زبرتر و سفت تر می کند!

شستشوی صورت باید در دو مرحله از روز انجام شود.

پاکسازی کامل و اساسی پوست

پس از شستن صورت باید منافذ باز شده را ببندیم تا بتوانیم با توجه به نوع پوست یا مالش از ماسک های مخصوص استفاده کنیم و تعداد دفعات استفاده از آن ها را در طول هفته یا ماه طبق توصیه ها به خاطر بسپاریم. مربوط. متخصص بیا بریم

برای شستن صورت از آب گرم استفاده کنید

به یاد داشته باشید که اگر صورت خود را با آب داغ بشویید، تمام روغن ها و مواد مغذی پوست به طور همزمان از بین می رود و پوست خشک و سفت می شود، پس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

پوست را با ضد آفتاب یا کرم مرطوب کننده مخصوص محافظت کنید

اگر از انواع ماسک ها یا اسکراب ها استفاده می کنید، باید از روش های مراقبت از پوست استفاده کنید و این امر با کمک یک کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده مخصوص برای جلوگیری از اثرات نور خورشید یا آلودگی صورت می گیرد.
 

انواع پاک کننده های صورت

انواع پاک کننده های پوست

یکی از اولین نکات و گام ها برای پاکسازی صورت استفاده از پاک کننده یا شوینده مناسب است، زیرا انتخاب مناسب می تواند تاثیر زیادی در زیبایی و سلامت پوست شما داشته باشد.

وظیفه و هدف اصلی این دسته پاکسازی پاکسازی مواد آرایشی و مواد اضافی از روی پوست است و بسته به پوستی که دارید؛ شما این محصول را تهیه کنید. از زمانی که شرکت‌های مختلف شروع به ساخت این محصول کرده‌اند، تنوع زیادی در این شوینده‌ها وجود دارد، اما همگی به یک هدف عمل می‌کنند و در صورت انتخاب صحیح، جلوه‌ای شگفت‌انگیز ایجاد می‌کنند.

ژل های پاک کننده

ژل پاک کننده صورت

این نوع پاک کننده ها بسیار شفاف هستند و به دلیل پخش شدن بر روی پوست قوام استفاده آسانی دارند.

آب بیشتری برای تمیز کردن و شستشو و برای پوست های چرب، مختلط و مستعد آکنه مورد نیاز است

درمان آنها بسیار راحت است.

کرم پاک کننده صورت

این دسته از مواد شوینده بسیار مرطوب و قوی بوده و بافت آن نیز لطیف و نرم است. کسانی که پوست خشک و حساسی دارند می توانند این پاک کننده را انتخاب کنند.

آب صورت میسلار

پاک کننده صورت میسلار واتر

این محصول بسیار سبک و محتویات آن به صورت مایع می باشد و می توانید با استفاده از پد پنبه ای از آن استفاده کنید

و نیازی به شستشو ندارد، همچنین انواع پوست با این محصول سازگار است.

این محصول را می توان با قیمت صد هزار تومان در بازار تهیه کرد.

چربی پاک کن

همانطور که از نام این محصول پیداست بافتی غیر چرب و ضد آب دارد و افرادی که پوست خشک، معمولی و حساس دارند بهتر است این محصول را انتخاب کنند.

انواع مختلف این محصول با قیمت صد و پانصد هزار در بازار موجود است.

صابون صورت

با شنیدن این کلمه ممکن است فکر کنید که ممکن است پوست شما خشک شده باشد، زیرا در قسمت قبل گفتیم صابون برای شستن صورت مناسب نیست. اما این قلم دارای ترکیبات و فرمول های خاصی برای شستشوی صورت بوده و مضر نیست و برای پوست های مختلط و چرب قابل استفاده است.

انواع مختلف این محصول تا صد هزار تومان در بازار موجود است.

صورتت را پاک کن

دستمال مرطوب صورت یک محصول ساده و سبک وزن است که استفاده از آن آسان است و می توانید به سرعت و به راحتی از آن برای پاک کردن آرایش یا آلودگی های سطحی پوست یا بدن خود استفاده کنید.

پدهای پاک کننده صورت

محصولات پاک کننده این دسته جامد و ضد آب هستند و در واقع حالتی بیضی دارند و برای پاک کردن آرایش و آرایش ایده آل هستند. همچنین از الیاف و پنبه ساخته شده اند و مشکل پوستی ایجاد نمی کنند. فراموش نکنید که چیزی می تواند استفاده شود و دوباره استفاده نشود!

به طور کلی در روش های مختلف پاکسازی که امروزه استفاده می شود، سلول های مرده پوست از بین می روند، سپس با استفاده از کرم ها و روش های آبرسانی، پوست جدید و سالم موجود در لایه زیرین جایگزین می شود و شما به سلامت و زیبایی جدید برمی گردید. نیروی حیات. پوست تو.
 

رجوع به مقاله: دوره فیشیال صورت تهران فاطمه حبشی

  • ۰۲/۰۶/۰۷
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی