مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰


مکمل‌های بدنسازی: مکمل‌های غذایی هستند که معمولاً توسط افرادی که در بدنسازی، وزنه‌برداری و هنرهای رزمی فعالیت می‌کنند برای افزایش توده عضلانی بدون چربی استفاده می‌کنند.

مکمل ها به عنوان یک ماده یا به صورت پشته (ترکیبی از چندین ماده مهم برای افزایش اثرات یکدیگر) در دسترس هستند. اگرچه بسیاری از مکمل های بدنسازی نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند، میزان مصرف آن به خصوص برای بدنسازان متفاوت است. برای خرید مکمل بدنسازی با ما همراه باشید.

هدف از مصرف مکمل های بدنسازی:

افزایش توده عضلانی، افزایش وزن بدن، بهبود عملکرد ورزشی و در برخی ورزش ها، کاهش درصد چربی بدن برای تجزیه بهتر عضلات.

در این قسمت دوستان عزیز با بررسی دقیق این مکمل ها به شما کمک می کنیم تا اطلاعات کامل و جامعی در مورد خرید مکمل های ورزشی به دست آورید.

انواع مکمل های بدن و کاربرد آنها:

انواع مختلفی از مکمل های فیزیکی در بازار موجود است که کاربردهای متفاوتی دارند و در دسته های فیزیکی طبقه بندی می شوند.

به عنوان مثال مکمل های ریکاوری، ریکاوری، حجیم سازی مانند گینر و مس، تقویت کننده تستوسترون و غیره.

می تواند به بدنسازان و ورزشکاران کمک کند.

اما بسیار کم مصرف می شود، مانند پروتئین آب پنیر، یا مکمل هایی برای افزایش مصرف کراتین و گلوتامین و اسیدهای آمینه مانند اسیدهای آمینه و BCAA که برای ورزشکاران حرفه ای مهم هستند.

کراتین

کراتین مکمل شماره یک برای بهبود عملکرد در باشگاه است. تحقیقات نشان داده است که این مکمل می تواند توده عضلانی، قدرت و توانایی ورزشی را افزایش دهد. علاوه بر این، کراتین مزایای سلامتی بسیاری دارد، از جمله محافظت از بدن در برابر نوروپاتی. برخی از افراد بر این باورند که کراتین بی خطر است و عوارض جانبی زیادی دارد، اما این ادعاها توسط هیچ مدرک علمی تأیید نمی شود. در واقع کراتین یکی از آزمایش شده ترین و بی خطرترین مکمل هاست.

گلوتامین

گلوتامین یک اسید آمینه ضروری با عملکردهای زیادی در بدن است. گلوتامین بلوک ساختمانی پروتئین و بخش مهمی از سیستم ایمنی است. علاوه بر این، گلوتامین نقش ویژه ای در سلامت روده ایفا می کند. بدن این آمینو اسیدها را به طور طبیعی تولید می کند و در بسیاری از غذاها یافت می شود. با این حال، اگر برای حفظ سلامت بهینه نیاز به گلوتامین اضافی دارید، می توانید از مکمل خود استفاده کنید.

پروتئین آب پنیر

همه انواع پروتئین ها یکسان نیستند. برخی از انواع پروتئین، مانند چای، بهتر از انواع دیگر هستند. پروتئین آب پنیر حاوی طیف غیرمعمولی از اسیدهای آمینه ضروری است که به سرعت توسط بدن جذب می شود. بسیاری از مطالعات نشان می دهد که این پروتئین می تواند به افزایش قدرت، رشد عضلات و کاهش قابل توجه چربی بدن کمک کند. اما چیزی فراتر از پروتئین است. این پروتئین همچنین حاوی بسیاری از مواد مغذی دیگر است که برخی از آنها اثرات بیولوژیکی قدرتمندی دارند. در واقع، پروتئین آب پنیر یکی از مکمل‌هایی است که بیشتر مورد تحقیق قرار گرفته است.
برای اطلاع از قیمت پودر ریل گینز یونیورسال نوتریشن با ما تماس بگیرید.
برنده

در حالی که سوزاندن چربی یک هدف برای بسیاری از افراد است، دیگران امیدوارند وزن خود را کاهش دهند، ظاهری عضلانی تر داشته باشند یا عملکرد ورزشی را بهبود بخشند. جدای از دلایل شما، مهم ترین عامل در کاهش وزن این است که کالری دریافتی روزانه شما بیشتر از تعداد کالری هایی است که می سوزانید. برای افرادی که در دریافت کالری کافی برای کاهش وزن مشکل دارند، گینرها روشی موثر برای افزایش کالری دریافتی روزانه هستند. بر خلاف مکمل های پروتئینی معمولی، مواد محلول نه تنها حاوی پروتئین، بلکه کربوهیدرات ها و گاهی اسیدهای آمینه نیز هستند.

اسید آمینه

اسیدهای آمینه که اغلب به عنوان بلوک های سازنده پروتئین شناخته می شوند، ترکیباتی هستند که نقش های زیادی در بدن دارند. برای فرآیندهای مهمی مانند ساخت پروتئین و سنتز هورمون ها و انتقال دهنده های عصبی ضروری است. برخی از این آمینو اسیدها به صورت مکمل برای بهبود عملکرد ورزشی یا بهبود طبیعی خلق و خوی مصرف می شوند. اسیدهای آمینه بسته به عوامل مختلفی به دو دسته ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری طبقه بندی می شوند.

آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA)

(BCAAs) گروهی از سه آمینو اسید ضروری به نام‌های لوسین، ایزولوسین و والین هستند. مکمل های BCAA اغلب برای افزایش رشد عضلات و بهبود عملکرد ورزشی استفاده می شوند. همچنین می تواند به کاهش وزن و کاهش خستگی بعد از ورزش کمک کند.

مکمل قبل از تمرین

این مکمل ها حاوی مواد مختلفی هستند که می توانند سطح انرژی و عملکرد ورزشی را بهبود بخشند. این مکمل ها معمولا دارای فرمول قوی هستند که می توان آن را با آب مخلوط کرد و قبل از ورزش استفاده کرد. با توجه به اینکه فرمول های بی شماری از این مکمل ها وجود دارد، مواد تشکیل دهنده آنها به ندرت یکسان است. اسیدهای آمینه ویتامین های B کافئین کراتین و شیرین کننده های مصنوعی معمولا در این مکمل ها یافت می شوند، اما میزان هر کدام می تواند بسته به برند محصول متفاوت باشد.

چربی سوز

چربی ها باید کاری را انجام دهند که از نامشان پیداست. این مکمل ها ادعا می کنند که با افزایش متابولیسم، کاهش جذب چربی، تسریع کاهش وزن و افزایش اکسیداسیون چربی در حین ورزش می توانند باعث چربی سوزی شوند. مکمل های چربی سوز اغلب حاوی موادی مانند کافئین، ال-کارنیتین، چای سبز، CLA، فورسکولین، کروم، یوهیمبه، گلوکومانان و کتون تمشک هستند.

آرژنین

آرژنین یک اسید آمینه نیمه ضروری است، به این معنی که در رژیم غذایی مورد نیاز نیست. اگرچه این اسید آمینه به دلیل تولید آن در بدن نیمه ضروری در نظر گرفته می شود، اما گاهی اوقات مکمل آن برای ورزشکاران و بدنسازان مفید است. مزایای آرژنین به نقش آن در سنتز پروتئین مربوط می شود و به عنوان پیش ساز اکسید نیتریک عمل می کند. آرژنین برای عملکرد سلولی و افزایش حجم عضلات ضروری است.

پروهورمون

پروهورمون ها ترکیبات شیمیایی هستند که ورزشکاران و بدنسازان ادعا می کنند به افزایش توده عضلانی و عملکرد کمک می کنند، مشابه مزایای استروئیدها. در بدن، این ترکیبات از طریق یک فرآیند آنزیمی به هورمون های آنابولیک تبدیل می شوند که می تواند به افزایش سنتز پروتئین و افزایش رشد عضلات کمک کند. این مکمل ها می توانند نتایج سریعی ایجاد کنند و به بدنسازان این امکان را می دهند که ساختار بدن خود را در مدت زمان کوتاهی بهبود بخشند. بدنسازانی که پروهورمون مصرف می کنند در مقایسه با زمانی که پروهورمون مصرف نمی کنند می توانند عضله سازی و سوزش سریع تری را تجربه کنند.

معرفی مکمل های بدنسازی:

در این قسمت از وب سایت شما انواع افزونه هایی که معرفی کرده ایم را می شناسیم و به طور کامل بررسی می کنیم.

حقایق تغذیه ای:

برخلاف تمام شایعات و باورهای غلط در مورد عوارض مکمل ها، باید یادآوری کنم که مکمل های بدنسازی هیچ ضرری ندارند و در صورت استفاده صحیح و در حد لازم می توانند بسیار مفید باشند.

البته باید توجه داشت که برخی افراد ممکن است به مکمل خاصی حساسیت داشته باشند که طبیعی است.

تمامی اثرات این محصولات مختص محصولات تقلبی است که می تواند به مصرف کنندگان آسیب جدی برساند، ابتدا این محصولات یا قطعات تقلبی را معرفی و افشا می کنیم.

  • ۰۳/۰۷/۰۴
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی