در حالت ایده آل ، یک آرم توسعه یافته به یک سفیر بصری برای برند شما تبدیل می شود. این آرم به مخاطبان می گوید که آنها می خواهند یک برند مهم در مورد برند داشته باشند. استفاده از آرم بهترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان است.
این آرم محدود به بالای مغازه ها یا کارت های ویزیت غیر مأموریت نیست ، که برای ارتقاء این سرویس در دسترس آنها هستند. مقیاس پذیری و انعطاف پذیری بخش های مهمی از طراحی یک آرم حرفه ای است ، زیرا آرم شما باید در کلیه مناطق بازاریابی ، از مناطق بزرگ تا کوچک ترجمه شود.
انتخاب یک عملکرد فراموش نشدنی جنبه مهمی دارد. اغلب آنها فقط چند ثانیه برای جلب توجه مصرف کنندگان به آرم خود دارند. شما همچنین باید با چند ثانیه آرم خود را در سر خود نگه دارید.
برای طراحی لوگو حرفه ای کلیک کنید.
تاکنون می دانید که به یک پاسخ مثبت ، انعطاف پذیر ، طولانی و فراموش نشدنی نیاز دارید. چه جنبه های دیگری در تهیه یک آرم حرفه ای وجود دارد؟ و چگونه می توانید آرم شرکت خود را فراموش نشدنی و جذاب کنید؟
برای یافتن همه چیز در مورد طراحی آرم ، از ما دیدن کنید.
مرحله اول: برنامه درسی خلاق خود را ایجاد کنید
اگر می خواهید یک آرم برای مشتری یا شرکت خود ایجاد کنید ، داشتن یک روش واضح مهم است. Résumé خلاق این مسیر را تعیین می کند.
اگر با مشتری کار کنید ، چندین جلسه با او برگزار خواهید کرد. اطلاعات را مستقیماً در مورد تجارت ، اهداف و ارزشهای آن و پیامی که می خواهد به مشتریان خود منتقل کند ، دریافت کنید.
برای سفارش طراحی سایت با فریلنس پروژه در ارتباط باشید.
مرحله دوم: طراحان اسکی باشید
با توجه به برنامه درسی خلاقیت ، زمان واقعاً خلاق است!
اگرچه می دانید که سرانجام آرم شما به صورت دیجیتال با رایانه به پایان رسیده است ، توصیه می کنیم با طراحی قدیمی آرم با مداد و کاغذ اتوماتیک شروع کنید. وسوسه رد این مرحله را متوقف کنید.
مرحله سوم: به رنگ ها ، قلم ها و سایر جزئیات نگاه کنید
در Résumé خلاق خود ، می توانید از مشتریان بخواهید برخی از جزئیات را که باید در آرم گنجانده شود ، توضیح دهند. به عنوان مثال ، انتخاب رنگ آرم ، انتخاب قلم و اینکه آیا باید برنده شود.
اگر مشتری هیچ گونه سؤالی یا پیشنهادی در مورد این جزئیات ارائه نداده است ، وقت آن است که به تحقیقات بازار برگردیم. گروه هدف کیست؟ فرستنده آرم چیست؟ انتخاب رنگ شما چگونه بهبود می یابد؟
مرحله چهارم: MCAKES و بازخورد در مورد طرح اصلی
اکنون که شما برخی از طرح های بالقوه واقعی را دارید که فکر می کنید ارزش آن را دارند ، وقت آن است که مرحله بعدی را بردارید: ایجاد و مدیریت یک طرح.
شما می توانید طرح های خود را به صورت کاغذ و مداد مانند آسمان خراش های خود ذخیره کنید ، به استثنای اصلاح ، که می توانید به راحتی صاف کنید و انتخاب خود را برای رنگ ها ، قلم ها و سایر جزئیات اضافه کنید.
مرحله پنجم: یک آرم ایجاد کنید
در این مرحله باید مطمئن باشید که آرم به محصول نهایی تبدیل شده است. بررسی کنید که آیا معیارهای مورد نیاز در یک Résumé خلاق را رعایت کرده اید و نیازهای خود را برای یادداشت های مربوط به صدا ، پیام و بازخورد بررسی می کنید.
مرحله ششم: بررسی های بیشتری را دریافت کنید
اکنون وقت آن است که به میدان برگردیم. آنها حتی بیشتر از آخرین بار بازخورد را جستجو کردند ، با گروه هدف برای آرم و شرکتی که نماینده آن است تماس گرفتند. به یاد داشته باشید که یکی از عناصر اصلی که در این آرم دنبال می کنید فراموش نشدنی است.
سطح 7: نتیجه نهایی
در حال حاضر شما باید کاملاً بدانید که کدام طرح به کار می رود ، چرا و چه کاری با آن انجام دهید. جملات نهایی را به نرم افزار طراحی اضافه کنید و تغییرات لازم را ایجاد کنید. طرح خود را برای تعدادی از اهداف مورد نظر برای آرم بررسی کنید.
- ۰۴/۰۲/۰۳