مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰


اقامت در قبرس برای کسانی که می خواهند در یک کشور اروپایی با اقتصاد پایدار و آب و هوای فوق العاده زندگی کنند، قطعا یک گزینه عالی است. از آنجایی که این کشور عضو اتحادیه اروپا است و شرایط سیاسی و اقتصادی بسیار مساعدی دارد. بنابراین با اخذ اقامت قبرس می توانید بدون محدودیت به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید.

یکی از ویژگی های خوب اقامت قبرس روش های متنوع و تقریبا سریع اخذ اقامت دائم و موقت این کشور است که در ادامه به طور کامل به آن پرداخته ایم.

مراحل اخذ اقامت قبرس

از راه های اخذ اقامت قبرس می توان به روش های زیر اشاره کرد:

اخذ اقامت قبرس از طریق تحصیل

اخذ اقامت قبرس از طریق استخدام

خرید مسکن از طریق سرمایه گذاری

اخذ تابعیت قبرس از طریق تولد

اخذ اقامت از طریق ازدواج در قبرس

اخذ اقامت دائم قبرس از طریق پناهندگی

اخذ اقامت قبرس از طریق مهاجرت

قبرس شمالی یکی از کشورهای اروپایی است که مهاجر می پذیرد و برنامه های ویزای مناسبی برای این کشور وجود دارد. اگر می خواهید در مورد راه های مهاجرت به این کشور اطلاعاتی کسب کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید

قبرس کشوری در شرق دریای مدیترانه و سومین جزیره پرجمعیت منطقه است. این کشور به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود که قسمت شمالی آن تحت حاکمیت ترکیه و قسمت جنوبی آن تحت حاکمیت یونان است. جمهوری دموکراتیک ترک قبرس شمالی بر خلاف همسایه جنوبی خود از لیر استفاده می کند و هزینه زندگی در آنجا بسیار کمتر است. در واقع مقرون به صرفه بودن زندگی در قبرس شمالی یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت به این کشور است.

در سال های اخیر مهاجرت به قبرس شمالی طرفداران زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که قبرس جنوبی بخشی از اتحادیه اروپا است، دریافت ویزا دشوارتر است و هزینه زندگی در آنجا گرانتر است، به همین دلیل است که اکثر مردم قبرس شمالی را ترجیح می دهند. شما می توانید از طریق ویزای کار قبرس شمالی، تحصیل در قبرس شمالی، ازدواج، سرمایه گذاری در قبرس شمالی، خرید ملک و ... به این کشور خوش آب و هوا مهاجرت کنید.

مهاجرت کاری به قبرس شمالی

برای کار در قبرس شمالی باید به زبان ترکی یا انگلیسی مسلط باشید. نکته مهم در مورد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ویزای کار این است که نمی توانید مستقیماً برای خودتان کار کنید. یعنی کارفرما باید ابتدا یک پیشنهاد شغلی برای شما ارسال کند و شما باید آن را به همراه مدارک لازم به سفارت ارائه دهید. حقوق و دستمزد در قبرس پایین است و تجربه و مهارت افراد ارزش زیادی قائل نیست. بنابراین، یک کارگر می تواند تا 2000 یورو در ماه درآمد داشته باشد، در حالی که یک کارگر عادی می تواند کمتر از 1000 یورو در ماه درآمد داشته باشد.

مهاجرت تحصیلی به قبرس شمالی

هزینه های پایین زندگی در کنار هزینه های مقرون به صرفه دانشگاه، دلایل اصلی محبوبیت قبرس شمالی در بین دانشجویان است. همچنین این کشور مقصد متقاضیانی است که به دلایل مالی و تحصیلی فرصت تحصیل در کشورهای اروپایی و آمریکایی را ندارند و با مهاجرت به قبرس شمالی از این فرصت بهره مند می شوند. بسیاری از دانشگاه‌های آن کشور برنامه‌های تبادل دانشجو را با دانشگاه‌های پیشرو در جهان برگزار می‌کنند و به دانشجویان اجازه می‌دهند یک سال از تحصیل خود را در کشور دیگری بگذرانند. این امر کمک زیادی به رزومه دانشجویان و افزایش شانس آنها برای پذیرش در آموزش عالی می کند.

از سوی دیگر، مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل می تواند مزایای بیشتری را نیز شامل شود. در قبرس شمالی با تحصیل در رشته های خاصی مانند هتلداری و گردشگری، دانشجویان می توانند مستقیماً با بازار کار ارتباط برقرار کنند و از طریق کارآموزی در هتل ها و آژانس های گردشگری، تجربه کاری کسب کنند، اما به طور متوسط ​​سالانه هفت هزار یورو است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی می توانید به مطالب موجود در سایت مراجعه کنید

نام دانشگاه های قبرس شمالی:

دانشگاه بین المللی قبرس

دانشگاه خاورمیانه

دانشگاه مدیترانه شرقی

دانشگاه گیرنه گیرنه

دانشگاه علوم اجتماعی و بهداشت قبرس

دانشگاه روفا دنکتاشا

دانشگاه علوم قبرس

دانشگاه بخش شهیر

Terra' و Carpage

دانشگاه اروپایی لفکادا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل:

پاسپورت

4 عکس

پرسشنامه تکمیل شده

گواهی عدم بی ادبی

شواهدی مبنی بر توانایی مالی ارائه دهید

نامه پذیرش دانشگاه

کتاب درسی دوره های قبل + مستندات

یکی دیگر از منابع درآمد قبرس شمالی، بخش آموزش است در واقع این بخش یکی از اصلی ترین نقاط ارتباط این کشور با جامعه بین المللی و یکی از دلایل اصلی مهاجرت به قبرس شمالی است. تحصیلات در این کشور به چهار بخش ابتدایی، متوسطه، متوسطه و دانشگاهی تقسیم می شود. اروپا، دانشگاه بین المللی قبرس، دانشگاه فنی استانبول، دانشگاه کارپاسیا و دانشگاه مدیترانه گیرنه دانشگاه های این کشور هستند.
 

  • ۰۳/۰۷/۰۶
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی