مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

 

البته منظور ما این نیست که چندین پست پشت سر هم را در اینستاگرام خود ارسال کنید یا هر ساعت یک پست جدید بگذارید! دریافت تیک آبی برای برخی، تنها چند ساعت یا چند دقیقه طول می کشد. مراقب باشید که هر یک از این روش ها هر چند به نفع پیج شما هستند اما اگر درست و اصولی استفاده نشوند به ضررتان هم خواهند بود. تصور کنید یک مغازه سوغاتی افتتاح کردهاید و قصد دارید آن را تبلیغ کنید. طبق آنالیز جدید کلیک؛ تعداد هنرمندان و ورزشکاران و صد البته خوانندگانی که در دنیا از اینستاگرام استفاده می کنند، بالاست ( خواننده های ایرانی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند ). اگر بخواهیم سراغ صفحاتی که فالوور چند میلیونی دارند، برویم، شاید لیستی بلند بالا و چند صدتایی تدارک ببینیم ( رکورد بیشترین فالوور اینستاگرام در دست کدام بازیگر ایرانی است؟ ). در این مطلب به معرفی افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان و یا به عبارتی کاربران با بیشترین فالوور اینستا 2019 می پردازیم. این سلبریتیها معمولا بیشترین فالوور اینستاگرام در پیج ایرانی را در اختیار دارند و شمار فالوورهای آنان به چندین میلیون میرسد. برایان کلهر مثال خوبی در این مورد است. این رفتار تقریبا در بین بسیاری از کاربران ایرانی دیده میشه که به پیج هایی با فالوور پایین واکنش خوبی نشون نمیدن و انگار نمیتونن به این پیج ها اعتماد کنند. به خوبی ارتقا یایند و همچنین در بزرگسالی بتوانند روابط اجتماعی موثر و سازگاری با محیط داشته باشند، مسالهای است که کم و بیش اکثر والدین با آن مواجه هستند. خب تا اینجای مقاله، تمام مواردی را که از طریق محتوا و تعامل، به جذب فالوور در اینستاگرام منجر میشود، بررسی شد. دقیقاً وجود فالوور در پیچ چنین حکمی را دارد و وجود وی الزامی است. اما با این وجود می توان انتظار داشت که این تعداد بالاتر از این همر برود.

می توان در مورد این اطلاعات نیز در برخی از صفحات طرفداری مطالعه کرد. حالا سوال پیش میآید که چگونه میتوان به صورت مستقیم اقدام به جذب فالوورهای صفحهی اینستاگرامی رقبا کرد؟ با استفاده از دنبال کردن صفحات مربوط به این چهره های مشهور، می توانید به سادگی از اتفاقات و تصاویری که این افراد به اشتراک می گذارند، دیدن کرده و حتی اگر کمی شانس داشته باشید، با خود این افراد از طریق چت دایرکت اینستاگرام، ارتباط مستقیم داشته باشید. با حضور گسترده در رسانه های اجتماعی مختلف، سرمایه گذاری در سئو و فعالیت بیشتر و مداوم در اینستاگرام، احتمال تأیید خود را افزایش می دهید. اما در ایران کار نمی کند و اصلاً تبلیغات را به درستی به ایرانیها نشان نمیدهد. این کار اشتباه بزرگی است. روانشناس این صفحه خانم مینا خلیلیفر است. خانم ثریا علوینژاد روانشناس کودک و مدرس دانشگاه تهران است که در صفحه خود با استفاده از مطالب و ویدیوهای مختلف نکات مفید و ارزشمند تربیتی کودک را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد. فالوور رایگان می تواند برای این افراد نیز مفید باشد. این دنبال کنندگان، با این که دارای آیدی و پیج جداگانه هستند، اما هیچ تعاملی با پیج شما ندارند. این کار سخت است، اما خرید فالوور فالنیک غیر ممکن نیست. این سایت دارای پشتیبان های 24 ساعته و آموزش دیده در خدمت مشتریان عزیز میباشند تا در کمترین زمان ممکن پاسخ شما کاربران عزیز را بدهند. پشتیبانی آنلاین (چت آنلاین): پشتیبانی آنلاین یکی از به شدت مهمترین معیار سایت های با اعتبار بالا میباشد، در واقع سایتی که خریداری میکنید اگر دارای چت آنلاین باشد و همچنین سریع پاسخ دهند در واقع این مورد نشان دهنده ی این است که این سایت به کاربران خودش واقعا اهمیت میدهد.

برای بهبود شانس خود بهتر است در اینستاگرام فعال باشید و روی برند آنلاین خود کار کنید. این کار همچنین به شما کمک می کند تصویری (برای مشاغل خود) بسازید که متمرکز بر ویژگی های خاص حساب اینستاگرام شما باشد (مانند استفاده از هشتگ های مشابه در همه پست ها، یا ارسال تصاویر به سبک خاص). یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام این است که شما محتوامحور و یا در یک مسیر و موضوع خاص پیش بروید. با این حال و از آنجایی که اینستاگرام شبکهای اجتماعی و گسترده در سراسر دنیا است و در نقاط مختلف دنیا طرفداران خاص خود را دارد، بر آن شدیم تا به معرفی پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایران بپردازیم و با پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایرانی آشنا شویم. در ادامه این مقاله قرار است پیج های معروف اینستاگرام ایرانی با بیشترین فالوور را به شما معرفی کنیم. این چهره مشهور در حال حاضر 162 میلیون دنبالکننده دارد و تعداد 4322 پست به اشتراک گذاشته شده و توانسته رتبه دوم بیشترین فالوور در جهان را به خود اختصاص دهد. کیلی؛ کارآفرین و ستاره برنامههای تلویزیونی که خواهر مدل معروف کندال جنر است، در حال حاضر توانسته 143 میلیون فالوور در صفحهی اینستاگرام خود جذب کند. حتی باعث میشود مخاطب را بیشتر به دنبال خود ببرد تا جایی که وقت بیشتری را صرف دیدن تصاویر کند بدون اینکه متوجه گذشت زمان باشد. به این ترتیب نه تنها شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی خواهید داشت، بلکه می توانید فالوورهای جدید پیدا کنید. اگر در اولین درخواست موفق به دریافت تیک آبی نشدید، دست از فعالیت و تمرکز بر ندارید، فالوورهای خود را افزایش دهید، پیج خود را کامل کنید، در فیسبوک و توییتر فعال تر شوید و مجددا 30 روز بعد دوباره درخواست دهید. آمار نشان می دهد که بیش از 20% از کاربران اینستاگرام، حساب کاربری فیسبوک هم دارند.

تعدا فالوورهای شما نه تنها در اینستاگرام بلکه در هر سیستم دیگری (بخصوص توییتر و فیسبوک) می تواند به بالا بردن شانس شما در دریافت تائیدیه کمک کند. در حقیقت، شما با از بین بردن فالوورهای فیک، پیج خودتان را با الگوریتمهای اینستاگرام سازگار میکنید. ۱۳ عکس که در تاریخ اینستاگرام بیشترین لایک را دریافت کرده اند! پری تاکنون جوایز و نامزدیهای زیادی شامل ۴ رکورد جهانی گینس، ۵ جایزه موسیقی آمریکا، یک جایزه بریت و یک جایزه جونو دریافت کرده و از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ نامش در فهرست «پردرآمدترین زنان در موسیقی» که توسط مجله فوربز گردآوری شده، بوده است. تهی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ پست در صفحه شخصیاش منتشر کرده است که بهطور میانگین حدود ۲۵۰ هزار لایک دریافت کردهاند. این صفحه با ۴۸۷ هزار فالور و نرخ مشارکت ۳٫۹۶ توانسته رتبه چهارم این لیست را کسب کند. این خواننده و بازیگر محبوب با 461 پستی که به اشتراک گذاشته، توانسته 97.4 میلیون فالوور در حساب کاربری اینستاگرام خود جذب کند. استوری راهی سریع و آسان برای به اشتراک گذاشتن (شِر یا share) محتوای شما با فالوورهای شما هستند که فالوورهای روح و غیر فعال شما را فعال میکند و این باعث ارسال سیگنال به اینستاگرام برای بردن اکانت شما به اکسپلور باشد. تیم هم سایت در این مقاله عوامل طبیعی در رشد و جذب فالوور اینستاگرام یا بالا بردن فالوور اینستاگرام را با توجه به شناخت کلی از مشتریان و مخاطبینمان بررسی می کند و در ادامه یک سری رازهای افزایش فالوور برای اینستاگرام را با هم مرور می کنیم.

در عصر تکنولوژی، اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم قدرتمند ظاهر میشود که نحوه ارتباط افراد، اینفلوئنسرها و کسبوکارها با مخاطبان خود را متحول کرده است. حسن ریوندی با ۱۹.۶ میلیون، پر فالوور ترین پیج اینستاگرام ایران را دارد و توانسته با اجراهای کمدی، این تعداد بیننده را به صفحه خود جذب کند. به این شکل فالوورهای شما ریزش می کنند و خود همین امر می تواند موجب از دست دادن فالوورها و افت پیج شود. همانقدر که فرایند افزایش فالوور به یک پیج اینستاگرام دلنشین و لذت بخش است، ریزش فالوور اینستاگرام هم غم انگیز و نا امیدکننده است. ریزش فالوور اتفاقی است که بعد از هر بار خرید و افزایش فالوور اینستاگرام به پیج رخ میدهد. پیشنهاد می کنم حداقل یک بار این ربات رایگان افزایش فالوور را تست کنید. در مرحله بعدی اقدام مشتری صورت می گیرد که می تواند شامل انجام کلیک، خرید یک محصول و یا خدمتی باشد. گلد فالوور به منظور بهتر دیده شدن پیج مشتری انواع تیزرهای تبلیغاتی مانند موشن گرافیک و کلیپ ها و پست های گرافیکی را تهیه کرده و در پیج قرار می دهد تا آن را حرفه ای تر نماید. برای این منظور لیستی را تهیه نموده ایم که در آن بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را به همراه تعداد فالوورهایشان، مشخص نموده ایم که در زیر قادر به مشاهده آن خواهید بود. در ادامه لیستی از 10 نفر برتر در زمینه داشتن بیشترین فالوور اینستاگرام را معرفی نموده ایم که می توانید مشاهده نمایید. اختلاف 17 میلیونی رونالدو با نفر دوم لیست به این موضوع اشاره می کند که به این زودی ها جایگاه اول را به کسی واگذار نخواهد کرد.

این خواننده معروف و ترانه سرای نسل جوان، تا به امروز 347 پست را با طرفداران خود به اشتراک گذاشته و تعداد فالوورهای او 120 میلیون نفر در اینستاگرام است. آدام موسری مدیر عامل اینستاگرام، در توییتی نظرات خود را در مورد آنچه برای این پلتفرم در پیش رو است را به اشتراک گذاشت. نظرات و پیشنهادات و مشکلات خود را با ما درمیان بگذارید . حضور گسترده تر شما در این رسانه ها به اینستاگرام و کاربران آن کمک می کند تا پتانسیل برند شما را درک کنند. حالا ما فرض را بر این میگذاریم که شما یک محتوای درجه یک تولید کردهاید. این شرکت در حوزه املاک و مستغلات فعالیت دارد و صاحب یک حساب تأیید شده در Instagram است. این آمار باعث شده تیلور سویفت در لیست افراد با بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان قرار بگیرد. چنانچه در پیج خود محصولاتی را به فروش میرسانید، از مخاطبین خود درخواست کنید تا با گرفتن سلفی از خود در کنار محصول شما، وارد مسابقه شوند. اما در نهایت پذیرش یا عدم پذیرش شما، به تصمیم لحظه ای یک کارمند فیس بوک برمی گردد. شما باید خوب بگردید و یک وجه اشتراک با کاربران پیدا کنید. بحث فالوو کردن و آنفالوو کردن در اینستاگرام، همیشه یکی از داغ ترین امکانات اینستاگرام می باشد که از طریق آن می توانید با دوستان و یا افرادی که می شناسید در ارتباط بوده و تصاویری که این افراد در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارند، مشاهده کرده و درباره آن نظر نیز بدهید. برای به حداکثر رساندن دسترسی در اینستاگرام، میتوان از تاکتیکهایی مانند خرید فالوور، لایک کردن پستها و نظرات و همچنین ترکیب هشتگهای پرطرفدار استفاده کرد. زمانی که پست های ارسالی اینستاگرام در معرض دید کاربران بیشتری قرار می گیرند، تعداد بازدید، لایک و کامنت پست افزایش پیدا کرده و با توجه به الگوریتم های اینستاگرام، وارد بخش اکسپلور می گردد.

  • ۰۲/۰۸/۰۶
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی