مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰


بسته به گروه اطلاعات و فناوری، هرکسی که شماره تلفن شما را داشته باشد می تواند با شما تماس بگیرد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما همیشه باید پاسخ دهید! در آن مواقع خاص که شخصی با شما تماس می گیرد که در آن لحظه نمی توانید پاسخ دهید یا به تلفن دسترسی ندارید، پاسخ صوتی در تلفن های اندرویدی می تواند به شما کمک کند. با روش ساده ای که در مقاله گجت نیوز به آن اشاره کردیم، می توانید بدون نیاز به نصب اپلیکیشن های مختلف و استفاده از رابط گوشی، رابط کاربری بصری پیام رسان را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید.

خوشبختانه سیستم عامل اندروید فعال سازی پست صوتی را بسیار آسان کرده است. بسته به مدل تلفنی که دارید، می توانید از Google Voice استفاده کنید یا این ویژگی را به صورت دستی فعال کنید. در سفارش گویندگی منشی تلفنی در برخی از گوشی ها امکان تبدیل پیام صوتی دریافتی به متن نیز وجود دارد. البته ذکر این نکته ضروری است که این قابلیت هنوز به زبان فارسی موجود نیست.

قابلیت پست صوتی را در گوشی های اندرویدی فعال می کند

اکثر گوشی های اندرویدی جدید و قدیمی به طور پیش فرض از قابلیت پست صوتی پشتیبانی می کنند. معمولاً ساده ترین راه برای فعال کردن این ویژگی، باز کردن برنامه تلفن و استفاده از یک میانبر است.

ابتدا اپلیکیشن Phone را روی گوشی خود باز کنید.

اگر نماد پست صوتی آیتم ساز رادیو را روی کلید شماره مشاهده کردید، آن را چند ثانیه نگه دارید.

در این مرحله گوشی از شما می خواهد که قابلیت پیام صوتی را در سیستم عامل اندروید فعال کنید.

این به طور خودکار عملکرد پست صوتی را برای شما فعال می کند. البته قبل از هر چیز باید توجه داشته باشید که این قابلیت در برخی اپراتورها وجود ندارد. اگر این اولین باری است که از ویژگی پیام رسانی در تلفن خود استفاده می کنید، ابتدا باید از برخی تنظیمات استفاده کنید. معمولاً برای فعال کردن این ویژگی باید شماره دستگاه را وارد کنید.

  • ۰۲/۰۷/۲۷
  • مهدیس فرح بخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی