مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

مهدیس

اشتراک گذاری موارد موردعلاقه

در این سایت، مطالب و محتوای مورد علاقه خودم را به اشتراک خواهم گذاشت.

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

واقعیت این است که افراد مبتلا به میگرن مزمن، بیشتر روزها علائمی از بیماری دارند و زمانی که حمله میگرنی تمام شد، حمله بعدی شروع میشود. البته میگرن چشمی با بیماری میگرن شبکیه شباهتهایی دارد. البته افرادی هم هستند که در سال یک الی دو حمله تجربه می کنند. البته این صحه ای است بر این ادعا که «ایجاد توازن در جوامع در حال توسعه بسیار دشوار و زمان بر است.» کارگردان می خواهد بگوید مسئولیت زنان در قبال وحدت خانواده بیشتر از مردان است. زونای چشمی: این عارضه یک بیماری ویروسی است که بر اثر فعال شدن ویروس آبله مرغان در اعصاب حسی چشم اتفاق میافتد. خسرو به بیماری دو قطبی مبتلا است و قاضیانی تنها فرد خانه است که او را درک کرده و با او و مشکلاتش کنار میآید و او را در زندگی سختی که دارد همراهی میکند. پدرام شریفی که نقش فرزند هنگامه قاضیانی را بازی میکند به خانواده صبوری و پدرش (پرویز پرستویی) نزدیک میشود تا انتقام روزهای سختی که مادرش به تنهایی سپری کرده است را بگیرد.

تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و یک زن و مرد سالخورده او را پیدا کرده و به خانه میبرند و رفتار آنها در روحیه پسر تأثیر میگذارد، اما پس از بازگشت به خانه همان رفتارها از طرف پدر و مادر دیده میشود تا اینکه مادربزرگ به خانه میآید و به اصطلاح کلید رابطه با او را پیدا میکند. فیلم روایت اول شخص دارد و دوربین خودش ناظر بر تمام این رفتارها است و روایتی است از نگاه همسر جانباز تا لحظه پایانی و شهادت او. دلبری یک داستان متفاوت از زندگی یک خانواده جانباز است که پدر خانواده لحظات پایانی زندگی خود را روی تخت و در خانه میگذراند و همسرش با بازی هنگامه قاضیانی عاشقانه مثل پروانه دور او میچرخد. قاضیانی در این فیلم در نقش تهمینه همسر بهرام (حسین یاری) حضور دارد که همسرش هنوز هم بعد از سالها که از ازدواجشان میگذرد هنوز دلباخته زنی است که حالا تبدیل به دوست خانوادگی آنها شده است. بعد از گذشت چندین سال خبر میرسد که همسر اولش شهید نشده و در اسارت نیروهای بعثی است و این موضوع باعث میشود چالشهای جدیدی در زندگی آنها شکل بگیرد.

هنگامه قاضیانی در این فیلم در نقش همسر برادر خسرو بازی میکند. این غالباً ضربان دار و در یک طرف سر است، اما میتواند هر دو طرف را تحت تأثیر قرار دهد. اما در پایان فیلم، نور از بیرون با کنار رفتن پرده درون خانه را روشن می کند. زمانی را به خود مراقبتی اختصاص دهید: خود مراقبتی عبارتی است که اغلب در رسانه های اجتماعی با آن مواجه می شویم. خود مراقبتی در واقع اولویت بندی زمانی است که فرد به خود اختصاص می دهد. خود مراقبتی می تواند جدا شدن از شبکه های اجتماعی، اولویت بندی کردن کار و زندگی، مطالعه کردن، چرت زدن، تماشای فیلم مورد علاقه یا صرف وقت برای انجام یک کار هنری باشد. ملودرام روانشناسانه فریدون جیرانی یکی از آثار جنجالی این کارگردان در دهه ۹۰ بود که توجه خیلیها را به خود جلب کرد. هنگامه قاضیانی در نقش یکی از مشرقیهای سینمای جیرانی در این فیلم حضور دارد.

بازی او در این فیلم آنقدر گیرا و دقیق بود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برایش به ارمغان آورد تا او در فاصله ۴ سال دو بار این تندیس را به خانه ببرد. قاضیانی خیلی خوششانس بود که در فیلم ششم به یکباره تبدیل به یکی از بازیگران مطرح و کاربلد سینمای ایران شد. دوره سیام جشنواره فجر برای قاضیانی دوره درخشانی بود. قاضیانی برای بازی در این فیلم نامزد جشنواره فجر در دوره سیام شد. قاضیانی به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنوراه فجر دوره ۲۶ به دست آورد. این اتفاق می تواند شبیه چیزی باشد که وقتی چشم تان را به زیبابین می گذارید، می بینید. “میگرن” نشانه است. نشانه ی سر دردی توأمان، که وقتی می گیرد، رها نمی کند. براساس نتیجه یک مقاله در سال ۲۰۲۱، برخی محققان بر این باورند که وقتی شریانهای شبکیه باریک میشوند، جریان خون کاهشیافته و باعث علائم بصری میشود. در نمونه سوم هم آرش نشان داده می شود که زن خود محبوبه را احمق فرض می کند و حاضر است با بی فکری هرچه تمام تر به دنیای پر زرق و برق غرب مهاجرت کند در صورتی که کوچکترین اطلاع و دانشی در این زمینه ندارد.

او گفت: عینک آفتابی صورتی یا نزدیک به آن قسمت آبی طیف نور خورشید که در برخی افراد باعث میگرن و سردرد میشود را مسدود میکند. در صورتی که درد خفیف باشد با مسکنهای معمولی تخفیف پیدا میکند. به دیگران کمک کنید: زمانیکه فرد دچار حمله میگرنی خفیف است می تواند با تمرکز کردن روی دیگران تا حدودی ذهن خود را از درد دور کند. اما در مواقع خفیف بودن حملات میتوان این راهکار را امتحان کرد و از مزایای آن بهره مند شد. تصمیمی که اگرچه ماهیت شخصی دارد اما سینمای ایران را از حضور یک بازیگر توانا محروم میکند. بازی او در قامت زن ایرانی در فیلمهای مختلف او را بخشی از حافظه تصویری سینمای ایران کرده است. هنگامه قاضیانی باز هم تصویر یک مادر را به تصویر میکشد که با فرزندش زندگی کرده و از همسرش جدا شده است. هنگامه قاضیانی در سریال هم گناه ساخته مصطفی کیایی نقش زنی را بازی میکند که به خاطر برخی از اختلافها مجبور است از همسرش جدا شود. بیداری رویاها یک سوژه متفاوت در حوزه سینمای دفاع مقدس دارد و قاضیانی نقش زن یک شهید را بازی میکند که بعد از شهادت همسرش به خاطر آنکه بتواند زندگی راحتتری در کنار خانواده همسرش داشته باشد با برادر همسرش ازدواج میکند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین متخصص مغز و اعصاب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • مهدیس فرح بخش
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ دیگه توی دنیا به چی اعتباره مرتضی پاشایی

دیگه توی دنیا به چی اعتباره!♫!
کسی که براش مردی دوست نداره!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/100237/

  • مهدیس فرح بخش